myöhäisherännyt

Perjantaita

taidan olla vähän myöhäisherännyt persoona. Tässäkin asiassa.

Ensin olin ihan, että nääh. Ei oo yhtään mun juttu. Liian ysäriä (eiks nää ollut silloin muotia). Sitten ihan vaivihkaa on mun mieleni muuttunut. Ensin tuli se kesäkassi.. Ja nyt haluaisin sitten talviversionkin.






Siis mä haluun bucket bagin. Mikähän näiden suomenkielinen nimi on? No siis tollanen ku kuvissa kuitenkin. Alissa olen tietenkin surffaillut ja ebayssa kans. Ja tommyn sivuilla. Mutta vielä ei ole sitä täydellistä tullut vastaan. Ja vähän hommaa hidastaa se, että just päätin etten osta mitään (paitsi sukkahousuja). Et joo. Ehkä sitten joululahjaksi itselleni. Oisko nyt sitten se paikka kun opetellaan odottamaan kiltisti jotain mitä halutaan oikein kovin. Jokohan vois kirjoitella joulupukille?? Toiskohan se?

mites, iskeekö pussukkakassit suhun?

Jei, tänään on perjantai ja alkaa vain elämää. Mä niin pulttaan itseni sohvan pohjalle ja nautin koko rahan edestä Lauri Tähkän päivästä. Aika mahti aloitus viikonlopulle!

Kivaa viikonloppua!

Kommentit