Pikkjoulupulma

Moi,

wou, jo toinen postaus tälle viikolle! Super kivaa!

Mulla on kuulkaa suurista suurin pulma. No oikeasti kyse on lähinnä elämää suuremmista ongelmista "tyylin mitä mä laitan päälle huomisiin pikkujouluihin". Tällä kertaa kaapista tosiaankin löytyy päällepantavaa. Mutta kun en osaa valita kummanko asun laitan. Te saisitte auttaa!

Asusteet on kunnossa, musta pikkulaukku ja korkkarit sekä mustat sukkikset. Ja sitten jotain helyjä kanssa (ne täytyy metsästää vielä jostain paikasta X). Mutta se asu.

Vaihtoehto 1


Mekko / Me&I
Jakku / Barcelonasta


Ykkösvaihtoehto olisi raikaan värinen kokonaisuus muuten niin tummaan juhlapukeutumiseen. Mekko on "mun näköinen" ja tunnen itseni siinä kyllä kauniiksi! Tämä oli mun ykkösvaihtoehto, kunnes bongasin nettikirppikseltä vaihtoehto kakkosen.

Vaihtoehto 2
mekko / House of Lola
Jakku / Me and I

Pitsimekko olisi myös ihana valinta juhliin. Se on samalla melko klasinen valinta, mutta samalla tosi naisellinen. Koska pitsi. Vähän mietin helman pituutta, että pitäiskö tän kanssa olla jo paksut sukkikset. Ne on kyllä tosi nou nou pikkujouluihin (mä oon tämmönen siveyden sipuli mitä tulee helman mittaan...). Jakku on mun suosikki me &i:n kevät kaudelta. Oikein passelisti sopisi sekin tähän asuun.


Mutta hei, en tosiaankaan osaa päättää. Harmaa vai koralli (mekko on siis luonnossa tuollainen koralli).  Täytyis vissiin olla vielä toiset pikkujoulut, jotta pääsen ulkoiluttamaan molempia mekkoja. Anyone?

Toinen dilema on sitten hiukset. Olen tosi käsi, mitä tulee hiusten laittoon. En siis osaa viritellä tähän mittaan mitään kampauksia. Olen viehättynyt tohon "etupalmikkoon" (vai mikä ton otsisviritelmän nimi on?). Mietinkin, että sopisko sen kaveriks vaikka kiharat? Täytyy varmaan tehdä joku koekampaus tänään..

Jeps. Pikkujoulukuume nostaa päätään ja oma kuume on onneksi jo historiaa. Ainakin yks tiramisu pitäisi vielä ennen ko. kinkereitä tehdä ja sitten fiksailla koti siihen kuosiin että miehen on kiva palata reissusta!




  

Kommentit