kevään ostoslista

Varma keväänmerkki (H&M kuvasto) tuli jo aikapäiviä sitten. Kevät on siis tulossa 😀

Nopea vilkaisu omaan vaatekaappiin kertoo sen, että mitään suurempia tarpeita ei ole. päinvastoin. Karsimista voisi harrastaa edelleenkin. No, pari juttua pitää kuitenkin hankkia. Tämä lähinnä siksi, että edelliset yksilöt ovat mystisesti kutistuneet vaatekaapissa (liian kuiva huoneilma????😂  ). Käykö teille muille muuten koskaan niin?

Raitamekon haluan ehdottomasti täksi kevääksi ja kesäksi. Olen jo aloittanut etsinnän, toistaiseksi tuloksetta. Muutama yksilö on käynyt sovituksessa. Ja ainakaan ne mammamalllit ei oikeasti sovi näin ei raskaanaolevalle.

Tämä Vilan mekko voisi olla kiva (on tulossa sovitukseen...)








myös (vielä) kesäisempi versio on kiva (tämä myöskin Vilan)



Myös preppy-tyyli iskee edelleen. Haluaisinkin sinisen neuletakin/jakun. Tämä Lindexin yksilö on sarjassamme "mä haluun tän NYT". On tietysti asia erikseen, millaiselta se näyttää mun päällä. Mutta eikö sopisikin tosi kivasti yhteen vaikka tuon raitamekon kanssa? Tai mun rakkausmekon. Kyllä,  mulla on sellainen😆. Joistakin vaatteista vaan tietää heti että niiden on päästävä vaatekaappiin (ja tietenkin käyttöön). Yritän ottaa ensi viikolla kuvia tästä ihanuusmekosta. Juuri nyt ei vaan ollut kovin kuvauksellinen olo (bad hair day ja mitä näitä nyt on...).



Ja jos nyt jostain konjakin ruskeat nahkaballerinat löytyy niin mulle kiitos!!

Kerrankin tosi lyhyt lista. Ja toivoa sopii, että myös pysyn siinä. Näin etukäteen tiedän jo, että miikkarin ja house of lolan malliston julkaiseminen saattaa saada aikaan äkillisiä tarpeita. Myös NOSH:n kotisivuja on syytä välttää, sillä ne aiheuttavat myös kummallisia ostohaluja 😂

Mitäpä sun hankintalistalla on? Vai mietitkö kevään vaatejuttuja sitten vasta huhti/toukokuussa?




Kommentit