viime viikon varrelta

Taas sujahti yksi viikko.  Viime viikolla...




Tiistaina jouduin olosuhteiden pakosta hengaamaan kaupungilla monta tuntia. Autonhuolto teki ison loven lompakoon. Onneksi hyvästä ruuasta tulee parempi mieli. Kävin herkuttelemassa salaattilounaalla. Ulkonasyöminen tuo kivaa vaihtelua kotipäiviin... Käytiin myös miehen ja tytsyn kanssa kahvilla. Tämä tosin oli sellainen pikapyrähdys.. Mutta melkein kahdenkeskistä aikaa kuitenkin arjen keskelle.




Keskiviikkona kuuntelin YLE Puheelta mun siskon haastattelun. On aina mahtavaa kun ihminen toteuttaa haaveitaan. Ja hän on onnistunut siinä! Siskoni julkaisee kirjan kesällä! Mahtava juttu. Muuten päivä menikin tosi arkisesti treeneihin kuskaillessa yms.


Perjantaina haettiin anoppi meille kylään. Samalla hoitelin kaupungilla vähän asioita. Pyörittiin myös vaatekaupoilla, mutta ei sieltä mitään löytynyt. Ilokseni olen huomannut että musta on tullut vaatteiden suhteen edes vähän harkitsevampi. ihan mitä tahansa kuraa ei tule enää hamstrattua. Hyvä minä!

Sunnuntaina pidettiin bileet joiden teemaväri oli vaaleanpunainen. Olen tosi vähän tehnyt mitään koristeluita sokerimassasta, mutta tämä kakku onnistui silti hyvin. Olin tosi tyytyväinen lopputulemaan. Ja pakko kehaista, mutta kyllä se maistuikin hyvälle :D 

Viikko kului joutuisasti ja mukavissa merkeissä. Oli tosi hauskaa saada anoppi vieraaksi. Hänen kanssaan on aina kiva viettää aikaa! Kiitti vaan!

Tälle viikolle ei ole mitään suurempia suunnitelmia. Sain tosin perjantaiksi kutsun Blini-iltaan. Jos vaan saadaan miehen kanssa aikataulut mätsäämään, olis kyllä kiva käydä herkuttelemassa.




Kommentit