Lunki lauantai

   
 
      Moikka, Täytyy heti kärkeen tunnustaa, etten ole jaksanut tulla kirjoittelemaan blogia. Tällä viikolla on ollut super väsynyt olo. Ja nyt kun flunssa on ihan kunnolla päällä ja pää täynnä räkää löytyi sille väsymyksellekin selitys. Onneksi vielä ei kuitenkaan ole kuumetta. Joten kaikkea pientä on pystynyt puuhastelemaan. Olen nauttinut ihan täysillä tästä laiskasta ja lungista päivästä. Pötköteltiin minityypin kanssa justiinsa meidän sängyllä varmaan pari tuntia. Ja tota ei kyllä tapahdu melkein koskaan.. mä en makoile sängyssä keskellä päivää. Paitsi tänään. Tämä toimeton päivä tulee kyllä ihan tarpeeseen, sillä kalenterissa on viikonlopuille aika paljon merkintöjä.. ja se töihinpaluukin lähestyy.. oma alitajunta on selkeästi jo työstänyt asiaa, sillä työt ja työkaverit on olleet ajatuksissa. Täytyy kuitenkin yrittää ottaa tästä "mammalomasta" nyt kaikki ilo irti. Tämä on nimittäin viimeinen laatuaan. Tälle päivälle ei ole herkkuruokaa ( tehdään  miehen kanssa oikein kunnon illallinen jälkkäreineen kaikkineen ) lukuunottamatta mitään ohjelmaa. Eli samalla linjalla jatketaan. Hyvä niin. Mun hiihtolenkkikin kariutui, kun esikoinen oli unohtanut mun monot kouluun ( kyllä, meillä on melkein samankokoinen jalka).. no ehtiihän sitä. Huomenna ollaan sitten aktiivisempia ja mennään esikoisen kanssa laskettelemaan. Jes! Kivaa lauantaita Ps. Mulla on uusi laukkuhaave. Kysyn vaan miten se on mahdollista, kun mun ei pitänyt ostaa yhtäkään laukkua enää. Mä en kestä. Tästä lisää! Ps2: koti näyttää muuten just siltä että täällä on otettu aika rennosti...
 

Kommentit