to die for

Montako laukkupostausta saa tehdä peräjälkeen? Arvatkaa mitä puuhastelin eilen illalla? No smyygailin laukkuja tietty. Ah mitä hupia :D Myin just yhden mun laukuista (kun ei sitten kuitenkaan ollut just mun malli). Ja joo. edelleenekään en tarvii mitään... mutta ainahan saa haaveilla.

Törmäsin ihanaan "mun tyyliseen" merkkiin. Jos desigualin laukut mietityttää värikkyydellään ja kuoseillaan, niin nämä on kyllä niin mua.

Tsekatkaa vaikka Dooney and Burken insta-tili.
https://www.instagram.com/dooneyandbourke/
Mä en ehkä kestä.Voi jösses miten ihania laukkuja.








Juuri nyt eniten kolahtaa shopper tyyliset tilavat olkalaukut sekä tote-malliset laukut. Riippuen tietenkin mihin on menossa ja mitä kantaa mukanaan. Duunilaukkuna ja reissuissa mulla on yleensä joku tilavampi veska. Mutta kaupungille riittää pienempikin malli. ja jos lasten kanssa on liikenteesssä yliolan malli on must.

Onko jollain kokemusta tästä Dooney & Bourke merkistä? Amerikkalainen näkyy olevan. Mutta onkohan laatu minkälainen?  Voisin ehkä harkita syksyksi jompaa kumpaa alimmaisista laukuista. We´ll see... Kunhan ensin molemmat palataan töihin voi taas miettiä isompia rahanreikiä.

Lupaan pyhästi että seuraava postaus käsittelee ihan jotain muuta kuin (pelkästään) laukkuja. 25 asiaa musta tulee vielä tämän viikon aikana eetteriin. Täytyy vielä ensin lisätä postaukseen kuvat.

Nyt mukavia pyhiä. Nautitaan ylimääräisestä vapaasta!


Kommentit