syksy

Tänään on ollut tosi syksyinen keli. Nahkarotsi ja saapikkaat ei ollut yhtään liikaa päällä tänään. Hrr. Oli pakko laittaa takka päälle heti kun päästiin kotiin. Se on sitten vissiin ihan oikeesti syksy.

Nahkatakki on lähtenyt tänään postissa tulemaan kohti uutta kotia. Vähänkö jännittää.. Oon mittaillut vanhoja takkeja, että mahtuuko uusi tulokas mun päälle varmasti... Ja melkein joka kerta oon saanut eri mittaustuloksen. Riippuen takin kulmasta jne. Toivoton homma. Harmittaa vaan  jos takki ei mahdu. Joutuu sitten etsimään sille uuden kodin... Ja mulla kun olis ehkä ostaja jo keinonahkatakillekin :D Mutta joo. Odotellaan nyt sitä maanantaita.

Päivän rievut on sitä samaa vanhaa linjaa; neule ja leggarit. Ensimmäinen h&m:stä ja toinen vero modasta. Hyvin toimii. Edelleen... Ja kuvassa näkyy muuten mun otsatukka. Tossa kuvassa se näyttää itseasiassa hyvälle.



Saan ehkä viikonloppuna uudet hiukset. Toivon parasta, mutta en hehkuta vielä.. katotaan...

ei mulla tänään ihmeellisempää. Palataan.

post signature

Kommentit