melkein kånken


Halusin ostaa pojalle koulurepuksi kånken repun. (Ja joo, kyllä poikakin tykkäsi siitä. Eli tää ei ollut ihan äitin juttu). Sitten miehen kanssa nähtiin repun hinta ja todettiin että ei ehkä osteta vielä 7-vuotiaalle (joka hukkaa tavaransa ja vaihtaa mieltymystään joka toinen päivä) 70 euron reppua. Mun mielestä se on aika iso hinta tavallisesta repusta.

No eniwei. Kyseinen reppu jäi kummittelemaan mieleen. Sitten tässä yksi kaunis päivä surffasin aliexpress-sivustolla (ihan mahtava tavarataivas. Suosittelen lämpimästi!!!). Ja siellä mun silmiini osui look-a-like reppu. Ei ihan kånken, mutta close enough.  Tällä viikolla reppu sitten tuli. Ja on se magee!! Jos poika ei tota käytä, niin äiti sitten (ja ei, mulla ei ollut oma lehmä ojassa). Poika tykkäsi myös repusta. Ja minä pihinä naisena tykkäsin tietysti edullisesta hinnasta..  Työkaverini veikkasi että esikoiselle jää äidin pihiydestä traumat (kaikilla muilla on kånkenit ja hänellä joku kopiokassi). No se riski täytyy ottaa :D Terapeutin penkillä tavataan!! Saman tyylisiä reppuja löytyi muuten Barcelonastakin yhdestä tavaratalosta (el corte jotain..).

Tämä siis vinkkinä sinne ruudun toiselle puolelle, jos kånkenit miellyttää mutta niiden hinta ei. Tuolta aliexpressistä löytyy muuten kaikkea muutakin tarpeellista (ja tarpeetonta). Meidän kotia koristaa uudet pallovalot (hinta -50% suomen hinnasta) ja joulupukin konttiin (myös itselle...) on menossa ihania pieniä nahkaisia lahjoja ja muutamia korujuttuja... Myös trikoopipot yms ovat edukkaita. Ja tämä ei ole maksettu mainos. Kunhan olen tapani mukaan super innoissani tästä mulle uudesta sivustosta.

Sellainen vinkki tällä kertaa!

Kommentit

  1. En vieläkään ole siirtynyt asiakkaaksi kyseiselle sivustolle, mutta samanlainen säästäjä olen :D
    Mun lapset on ihan varmasti jo päättäneet että sitten kun heillä on rahaa niin ei kyllä ikinä säästä mistään. Hah, sehän nähdään sitten!
    Itsekin tilasin pallovalot Ebaystä, ja se oli suuri fiasko. Valot oli sellaiset, että niistä puuutui eu pää, eli ne sai vain englantilaiseen pistorasiaan. En tosin olisi niitä laittanut edes sinne, niin vaarallisilta ne näytti. Ja ledejä ne ei ollut nähneetkään. No, kävin Tokmannilta hakemassa uudet valot, ja kun tätä kaikkea summailin, olisi tullut halvemmaksi ja helpommaksi ostaa Prismasta ne valmiit valot.
    Rappu on ihan kuin esikuvansa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että mun lapset on tehneet saman päätöksen... Joskus esikoinen sanoikin, että äiti pitääks sun aina ostaa halpaa....

      Ai sulla kävi huono flaksi valojen kanssa. Vähän se on arpapeliä mitä sieltä kiinasta saa. Siks en mitään super kallista uskalla ostaa. Max sen parikymppiä maksavan jutun. Ei sitten harmita niin paljoa. Kerran tilasin puhelimen laturin piuhan, mutta ei se mitään puhelinta lataa... mä ainakin mainitsin pallovaloissa erikseen että haluun eurooppalaisen pään. Omiin valoihini oon kyllä ollut tyytyväinen. En siltikään polttele valoja kuin sillon ku oon kotona... Kun ei niistä sit kuitenkaan tiiä :D

      Reppu on just hyvä. Katotaan vaan kauanko kestää käytössä :D

      Poista
  2. http://www.ebay.com/itm/Fjallraven-Kanken-Backpack-Outdoor-Canvas-Daypack-School-Bag-Sport-Waterproof-/221938959346?var=&hash=item33ac97c3f2:m:m1Dw4I0o_-ZXlonYilnjPpQ

    Vink vink ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti