tilaajalahjojen aatelia

Moikka.

Muistaako joku vielä sen epäonnisen tilaajalahjaepisodin. Sen, kun tilasin trendi-lehden (juu ei oo mulle suunnattu lehti) hyvän tilaajalahjan toivossa. Ja kun lahja vihdoin saapuikin oli se ihan karmaiseva.. Lumi-merkin laukulta odotin ihan jotain muuta. Mutta siitäs sain. Ei halvalla voi saada mitään kummallista.

T'ämän episodin vuoksi ei odotukseni olleet kovinkaan korkealla, kun sain (glorian koti?) yhden lehden mukana mustan nahkaisen clutch-laukun. No, eilen se sitten saapui kotiin. Ja yllätys oli kyllä tosi myönteinen. Nahkaclutch on oikein kivan näköinen ja aitoa nahkaa. Vielä tosin puuttuu se tilaisuus, jossa tätä voisi käyttää. Mä kun olen enemmän "koko elämä laukussa" - tyyppiä. Oisko tässä miehen paikka viedä mut teatteritreffeille???



Onks muilla epäonnistuneita tai onnistuneita tilaajalahjakokemuksia??? Joskus jonkun lehden kaupantekijäisinä sai longchamp-laukun. Kyllä harmittaa että en lehteä silloin tilannut.. Mutta näitä tulee ja menee.

Tän päivän agendaan oon kulunut rautakaupoilla kiertelyä. Piha on viimeistelyä vaille valmis (liioittelenkohan vähän). kunhan sade tosta hellittää me lähdetään istuttamaan nurtsia ja askartelemaan portaiden parissa!!! Illalla katsotaan joku hyvä leffa, syödään namia ja juodaan viiniä. Tässä mun suunnitelmat!

Ihanaa lauantaita!!


post signature

Kommentit