ihan vähän haluun paria juttua

Sunnuntaita.

Muutama juttu on toivelistalla päällimmäisenä. Vaikka noin niinku äitienpäivää silmällä pitäen (no tasan en saa kyllä mitään näistä).

1. Mä haluan tämän tönön valmiiksi. Alkaa olemaan kuppi täynnä tätä raksailua. Siivous vielä, ja muuttotarkastus. Tosi vähän on jäljellä, mutta just nyt en jaksais yhtään mitään. Voisin melkein vannoa, etten rakenna yhtään mitään enää koskaan. Mutta "never say never"..

2. Musta käsilaukku. Vanhassa (siinä kolme vuotta vanhassa) on reikä. Ei nyt mikään iso, mutta häiritsee mua valtavasti.
Tiger of Swedenin Meya olis ihana. Hinta on tosin karmiva. Melkein kolme sataa. Että tästä saatan haaveilla vielä pitkään. Michael Korssin musta laukku olis kiva myös. Onkohan ne kuin laadukkaita? Halvemman kategorian veskoista kelpaisi Lonchampin perusveska, mustana tietty.


3. Odd Mollyn neuletakki. Tämä on ollut haavelistalla jo kauan. Ja taitaa pysyäkkin. Laivalla näin tämän takin alessa. Mutta tyhmä minä kun en ostanut. Tai no. Käyn vieläkin kamppailua itseni kanssa, maksanko tosiaan toista sataa neuletakista. Huoh.



Tälllaisia haaveita näin sunnuntain ratoksi.

Mä oon just nyt niin naatti, että taidan suunnata pehkuihin heti kun olen vastaillut kommentteihin. Kivaa uutta viikkoa!
post signature

Kommentit