nettishoppailua

Moi,

kuten jo aiemminkin olen täällä todennut, olen hurahtanut viimeisen vuoden aikana Espritin vaatteisiin. Olen tykästynyt ko. merkin hinta/laatusuhteeseen. Viime aikoina (kesällä) mun kaappiin on eksynyt yksi takki ja sitten niitä kirppislöytöjä (neulemekko, neule ja housut).

Kävin espritin nettisivuilla tsekkailemassa, mitä ihanuuksia siellä taas on. Käyn säännöllisesti kuolaamassa ihania vaatteita sieltä.

Ekana mulle.

tuttua ja turvallista :D
konjakinruskeaa
rikottua fakkua ja pehmoista neuletta


Poitsulle

rentoa, mutta siistiä

Mun mies tykkää myös käyttää Espritin vaatteita. Sopivat hyvin hänen tyyliinsä. Miehen kaapista löytyykin neule jos toinenkin Espritiltä. Myös muutama takki on ko. merkin.

duffelitakki on niin ihana!


Ootko sä käynyt Shoppailemassa espritin verkkokaupassa? Tykkäätkö merkistä?



post signature

Kommentit