in real life

Huh.

Onneksi tänään on perjantai ja edessä on viikonloppu. Tämä päivä ei ihan mennyt niinkuin strömsössä. No. Joskus pitää kai olla näitä arse päiviä, jotta ne hyvät päivät tuntuu hyville.

Eilen bloggailin ihastuksestani klassiseen tyyliin.  Viime postauksessa esiintynyt neule piti kiskaista päälle samoin tein. Ja alla tulos.



Oikein kiva asu, ottaen huomioon että mulla oli "olen läski- päivä" ja bad hair day.  Jotta asusta ei olisi tullut liian fiini, kiskaisin päälle vielä ne reikäfarkut. Avot. Minä tykkään. Entä te?

kohta pehkuihin. Huomenna olis kirppispäivä. Ja taidan juuri sopivasti sairastua. Kurkussa asuu nimittäin kaktus.


Ihanaa viikonloppua teille!


ps. ja joo. En mä ihan niistä komplekseista ole päässyt eroon. Mihis sitä koira karvoistaan pääsee. Huoh.

Kommentit

  1. Kiva asu!

    ...mä haluan kanssa palata bloggailemaan. Niinpä päivitin blogini, melkein vuoden tauon jälkeen ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti