laitetaan hyvä kiertämään

Hiio hoi.

Otsikon pitäisi olla tietty ruotsiksi, kun kerran ruotsalaisuuden päivää vietetään. Mutta jos kuitenkin ihan pysytään tässä tutussa ja turvallisessa suomen kielessä. Tuolla otsikolla ei muuten ole mitään tekemistä hyväntekeväisyyden kanssa.. Vaan, nyt olis jaossa pieni shoppailuvinkki.


Käsi ylös sinä, joka olet salaa haaveillut becksöndegaardin huiveista? Juu mä myös. Mutta, koska raha ei kasva puussa ja huivi on mun budjettiin liian kallis on keksittävä jotain muuta. Ihanan Tarun blogista tämän vinkin itselleni bongasin. Ja nyt ajattelin jakaa tämän myös teille. (olen muuten tehnyt Tarun blogin kautta muitakin löytöjä).
huivin oikea väri näkyy paremin tässä postauksessa

Ihana huivi on löytö ebaysta. Vastaavia huiveja, hyvin huokeaan hintaan myydään esimerkiksi täällä. Ja pientä surffailua tehdessäni huomasin, että tähtihuiveja löytyy ja paljon. Huivi ei, tietenkään, ole yhtä laadukas kuin tuo "blogihuivi", mutta mulle kelpaa tämä halppis vallan hyvin.

voi olla että joulupukin paketista saattaa löytyä yksi tähtihuivi. Tai kenties ruudullinen. Tai ehkä molemmat?

Ja lopuksi vielä vilaus päivänasusta. Jos kehtaisin, näyttäisin mikä ero on asussa huivin kanssa ja ilman. Asustamalla tekee kuulkaa paljon. 




Nyt kirppisprojektien pariin. Olen lievästi jäänyt koukkkuun p.o.p:n facekirppikseen (onneksi myyjänä).

Kivaa keskiviikkoa

PS. yksi blogihaaste (kiitos siitä), odottaa vastaamista.. Samoin olis pari aihetta työn alla. Palataan siis.






Kommentit