tätä samaa...

Moi,

kivaa sunnuntaita! Mitäs sä oot puuhastellut viikonloppuna?

Mä oon yrittänyt selvittää juustokastikkeen anatomiaa. En tajua miten siitä tulee AINA niin löröä? Että jos sulla on joku vinkki aiheeseen, laita komenttia. Ennen kyökkikokeiluja ollaan ehditty taas luistelemaan. Siitä on muodostumassa selvästi meidän perheen yhteinen juttu. Kohta lähdetään luistelukouluun, että lisää luistelua on luvassa. Pienenä ekstrana olen ihastellut yhtä kuvaa, jonka mun iskä lähetti.. Se mun äidin tekemä neuletakki on kaunis. Laitan siitä teillekkin kuvaa jossain välissä. Toivottavasti on sopiva! Eilen käytiin taas paloasemalla. Tästäkin on tulossa kai joku traditio :D



Tosi perus sunnuntai siis! Hyvä näin. Ens viikolla onkin "the" bileet ja ohjelmaa muutenkin ihan riittämiin.


PS. mistä löytyisi ohjeita "odd-molly"-henkiseen neuletakkiin (sellaisella kietaisujutulla)???

ps2: mistä johtuu, että näistä kuvista tulee aina ihan epätarkkoja (tärähtäneitä) kuvasin sitten automaatti-asetuksin tai jollain muulla asetuksella, liikkeessä tai paikallaan. Onko jollain vinkkejä? Kuvaan siis olympuksen perus pokkarilla,

Kommentit