haaste # day 1

voi mikä mahti keli. Olen siis niin täpinöissäni tuosta ihmeellisestä valoilmiöstä joka ulkona on. Oli niin siistiä istua leikkipuistossa kun aurinko lämmitti kasvoja. Tällaisina päivinä olen tosi onnellinen, että saan olla kotona lasten kanssa. Ja myönnetään, olen kyllä onnellinen tästä tilanteesta muutenkin.

Tässä asuhaasteen eka kuva. Eilisen asu siis. Neulemekko on seppälästä. En ihan ole tyytyväinen sen laatuun (on nimittäin mennyt muutaman pesun jälkeen nukkaiseksi). Ensi kerralla taidan sijoittaa johonkin laadukkaampaan merkkiin (ehdotuksia???). No. käytetään tämä mekko nyt kuitenkin ensin alta pois. Asu oli oikein mukava, jos ei oteta huomioon sukkiksia jotka tahtoivat valua koko ajan. Siis niin ärsyttävää.


En löytänyt kirppikseltä yhtään mitään. Olin tosi pettynyt tarjontaan. Lompakko ei tosin päässyt helpolla siltikään. Kävin vähän lindexillä pyörimässä ja löysin yhdes kamppishousut. Hinta oli niin sopiva, että ostin ne pois. Ja yksi perusteeppari siihen til. Niistä lisää myöhemmin.


Mä varmaan joka kerta lopetan postauksen sanoihin "nyt kotihommien pariin". Niin tällakin kertaan. Pyykkivuori odottaa lajitteluaan.. Ja meinasin tekaista myös valkosuklaajädeä. Meille kun tulee huomenna vieraita.

Ihanaa ja aurinkoista päivää!

Ja hei, tämä biisi sopii päivän teemaan niin hyvin :D


)


Kommentit