toteutunut laukkuhaave

Moi,

olen ehkä maailman huonoin tyyppi noudattamaan mitään "nyt ostan tosi järkevästi"- tyyppisiä lakkoja. Olen niin tunneihminen. Ja tälläkin kertaa tunteet veivät järjestä voiton. Törmäsin reilu viikko sitten zoovillagen aleen. Ja siellä erääseen Tiger of Swedenin laukkuun. Vakkarilukijat muistanevatkin mun kuollailleen bayswater-mallisen laukun perään monta vuotta. Nyt sitten alessa (-70%) oli "se" laukku, Meya bag. Ja mun oli ihan pakko ostaa se. Samoin yksi kierrelukollinen lompakko. Onneksi molemmat olivat niin hyvässä alessa että en oikeastaan tunne morkkista asiasta. jos laadukkaan nahkalaukun saa alle 100 eurolla, ei voi kuin olla tyytyväinen.

Tässä se nyt sitten on. Mun toteutunut unelma.


tilaa on...




Kerrottakoon, että ihan putkeen (tai niinkuin asian alunperin ajattelin) ei mennyt mun ostos. Olin ostavinani pienemmän kokoisen laukun (samankokoisen mikä mulla on jo mustana). Jotenkin jätin sen mittanauhan kanssa heilumisen hätäpäissäni väliin (hps). Tämä mulle saapunut laukku on kuitenkin kokoa 40 x 50cm. Eli tooosi iso ihan tavalliseksi käsilaukuksi. Hups! Mulla on kuitenkin tälle todellakin käyttöä ja ihan tarve. Nimittäin salikassina ja sitten harvoin kun pääsen reissuun, on tämä hyvä yhdenyön kassi tai käsimatkatavara. Eli loppu hyvin kaikki hyvin. Käykö kenellekkään muulle koskaan näin että sekoilette kokojen kanssa? Ihan vaan kannattais munkin katsella niitä nettisivuja kerta jos toinenkin ennen ostoskoriin klikkailua :D Onneksi tämän laukun olisi voinut palauttaa (kuluitta) jos ostos ei olisi ollut mieluinen.


Ja mitä tulee lompakkoon- yksi sana riittää: ihana!



aika loistava viikon alku mulla! nyt on kummasti uutta motivaatiota käydä salilla :)

Kommentit

  1. Ihana laukku ♥
    Mä olen miettinyt kanssa uutta laukkua :) Johan se olisi aikakin taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!
      Ja aina on tilaa uudelle laukulle :D Eikun shoppailemaan siis :D

      Poista

Lähetä kommentti