25 satunnaista faktaa

Terveisiä sängynpohjalta. Olen nyt neljättä päivää kuumeessa ja jo alkaisi riittää. En muistanutkaan miten hanurista tämä sairaana oleminen on.

Blogeissa on kiertänyt kevään aikana hauska 25 satunnaista faktaa postaus. Näitä on hauska lukea, joten päätin tehdä omat paljastukseni.
1. Haaveammattini oli ( ja on edelleen) lentoemäntä. Joskus 14 vuotta sitten hain Finnairin silloiseen tytäryhtiöön kurssille mutta en tullut valituksi. Olisi super siistiä päästä vielä joskus kokeilemaan lentoemännän ammattia. Voiskohan joku järjestää jonkun työelämään tutustumisjakson mulle lentoemännän duuninn?
2. Olen ammatiltani sotilas. Tarkempaa palveluspaikkaani tai tehtävää en kuitenkaan halua paljastaa.
3. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 45% elämästäni. Aika kauan mun mielestä.
4. Mulla on ikuinen matkakuume. Onneksi saan kuumeeseen tänäkin vuonna liennytystä.
5. Rakastan taulukoita! Teen kaikenlaisia Exceleitä esim rahan säästämisestä, matkabudjeteista yms.
6. Mulla on todella kuuluva ja kova ääni. Saan siitä aika ajoin kuittailua.
7. Asuin Norjassa vuonna 2000, muistaakseni neljä kuukautta.
8. Tein Norjassa maatilatyöntekijän hommia, esimerkiksi lehmien lypsämistä.
9. Haluaisin joskus asua perheeni kanssa ulkomailla.
10. Olen kotoisin Espoosta.
11. Inhoan silittämistä. Nytkin vaatehuonessa lojuu kassillinen silittämistä odottavia vaatteita.
12. Diggailen Lauri Tähkää
13. Harrastin nuorena viulunsoittoa. Vieläköhän osaisin soittaa?
14. Rakastan laukkuja ( tämän te tiesittekin)
15. Kävin vasta aikuisena rippikoulun päästäkseni kirkossa naimisiin.
16. Mulla on tosi pienet jalat, kengänkokoni on 35.
17. Multa on joskus kysytty pystynkö kirjoittamaan, koska mulla on niin pienet kädet. Ja kyllä. pystyn.
18. Voin ostaa kengät ja hanskat lastenosastolta.
19. Olen koukussa avocadoon. Laitan sitä leivän päälle ja salaatteihin. Voikohan avokadoa syödä liikaa?
20. Haaveilen yhdestä laukusta, mutta en raaski ostaa sitä. Sen sijaan olen ostanut useamman edullisen laukun ja varmaan tuhlannut yhtä paljon rahaa kuin tuon laukkuhaaveen toteutus olisi vaatinut.
21. Vaikka ostelen itselleni vaatteita, kenkiä ja laukkuja olen tosi huono laittamaan rahaa esim kampaamokäynteihin.
22. Mulla on tatuointi. Sen pitäisi tarkoittaa " yhtä rakkautta". Mutta koska merkki on Kiinaksi voi tatuointi tarkoittaa vaikka mitä. Pääasia että se tarkoittaa mulle yhtä rakkautta.
23. Olen joskus miettinyt uuden tatuoinnin ottamista.
24. Rakastan valkosuklaajäätelöä. Paras jäde on mövenpickillä. En vaan tiedä saako kyseistä valkosuklaajädeä enää mistään.
25. Olen joskus opiskellut espanjaa, mutta en osaa sitä enää ollenkaan. Sama juttu italian ja saksan kanssa.
Mitkä sun satunnaiset faktasi on? Olis kiva tietää!
ps: kuvat on taannoiselta Rodoksen reissulta. Voisin niin lähteä takaisin lomailemaan tuonne 😂

Kommentit