feeling like....

Cowgirl!!!!

Roolileikit jatkukoon :D Ei vaan! Mukavaa sunnuntaita just sulle! Mitäs oot puuhaillut? Mä oon ulkoilun lisäksi ehtinyt näpertelemään yhden valokuvatilauksen parissa. Katsotaan millaisia kuvia on tulossa :D Tarkoituksena olis antaa sukulaisille vähän kuvia meidän muksuista. Kokeilin sellaista kuvapalvelua , jossa saa kännykkäkuvista teetettyä polaroid-kuvia. Itse tosin latasin ipadille ihan normi kameralla otettuja kuvia.  Jos kuvat onnistuu, taidan teetättää ainakin tuollaisen julisteen ja ehkä kirjankin. Siinä muutama hyvä joululahjavinkki (Jep, nyt jo mielessä).

Tämän päivän asukuvat on napattu ihan puhelimella. Mutta ei anneta sen haitata, puhelinkuvat kun vaan on niin helppoja.. Sama asu mulla oli päällä myös perjantaina. Ja voin kertoa, että pikkasen oli cowgirl vibat tässä asussa. Stetson vaan puuttuu :D Ihana ruutumekko on alelaari löytö sokkarilta. Ajattelin, että jos en sitä ihan oikeana mekkona pidä niin yöpuvuksi on ainakin passeli. Mutta, musta tää toimii oikein kivasti tummien sukkisten ja nahkatakin kanssa. Mitäs sanot?





Kivaa sunnuntain jatkoa sulle. Me lämmitellään tänään sauna. Lisäksi pitäis vähän katsella ens viikon aikatauluja  ja sillai!


ps. Mitä mulle on tapahtunut? Bongasin nettikirpulta täydellisen talvitakin, mutta jätin sen ostamatta koska järki sanoi "en tarvitse". Sama juttu otsiksen kanssa. Olen junnannut asiaa viikon, enkä kuitenkaan ole tehnyt asialle mitään. Musta on tullut harkitsevainen!!!!!!!! Ihmeiden aika ei ole ohi. Jei!


Kommentit