penninvenyttäjän vinkki

Tykkäätkö vaihtaa kännykän kuoria usein? Etkö kuitenkaan ole valmis maksamaan niistä "hunajaa"? No en mäkään. Ajattelin vinkata teille, että ebaysta löytyy tosi edukkaasti puhelimien kuoria. Alla olevat kuoret maksoivat 0,75- 1,65 €/ kpl. Posteineen. Ei paha! Ja ovat juurikin passelit ainakin mun puhelimeen. Itse tilasin myös ipadiin kuoret ebaysta. Ja hintaa oli noin 5 euroa. Tuote ei ole vielä saapunut, sitä odotellessa! Olen ostanut ebaysta myös kameran tarvikkeita. Esimerkiksi alkuperäinen linssinsuojus kameraan maksaa 20 euroa, mutta ebaysta saa vastaavanlaisen (ei tietenkään merkkisuojusta) alle eurolla :D Tällä viikolla tilasin miehelle yllärikuoret + kotelon puhelimeen. Saas nähdä mitä hän tykkää mun valinnasta :D

Mä olen innostunut ebaysta ihan kunnolla (täytyy varoa ettei mee överiks). Tähän saakka kaikki tuoteet on olleet just sellaisia kuin on luvattukkin. Kännykän kuorien lisäksi olen muutaman vaatteenkin sieltä ostanut. Ja aikanaan hiustenpidennyksiä. Suosittelen siis lämpimästi! Jossain vaiheessa ajattelin tsekta ebayn lastenvaatevalikoimat. Ja niitä käsilaukkuja, niitä käyn myös aika-ajoin katsomassa :D



Jos kiinnoistuit, kuoria löytyy esimerkiksi täältä.


PS: Tämä ei ole yhteistyöpostaus. En saa tästä rahaa!

PS2: pienenä varoituksena, ebay on toooosi koukuttava paikka.

Kommentit