My shopping list 2015

Taannoin listasin tänne blogin puolelle listan sisustusjutuista, jotka on ostoslistalla vuonna 2015. Nyt vuorossa on mun vaate/asusteostoslista tälle vuodelle. Uskokoo ken tahtoo, mutta aion ihan tosissani yrittää pitäytyä tässä listassa.

Untitled #20






Sininen kevät/syys parkatakki olisi aivan ihana! Haluaisin vähän tyköistuvamman mallin, mun espritin takki kun on vähän väljä malliltaan. En kuitenkaan halua maksaa itseäni kipeäksi parkatakista, joten ostan sellaisen vain, jos edullisesti sattuu kohdalle. Yksi potentiaalinen tulokas on postissa matkalla. Mutta siitä lisää myöhemmin jos se on läheskään yhtä ihana kuin kuvassa. Tiedän. Ostoslakko ei etene kovin hyvin :D

Konjakin ruskea yliolan laukku ei liene tullut kenellekkään yllätyksenä. Mulla on se korvikelaukku. Mutta olen päättänyt, että kun mennään Barcelonaan ostan sieltä itselleni jonkun sopuhintaisen merkkilaukun. Yritän olla ostamatta tässä välissä laukkuja. Epäilen vähän onnistumistani tässä asiassa. Michael Korsin laukkua (kälyllä on) olen hipelöinyt ihan livenä. Ja se on kyllä ihana. Siis super ihana. Tietääkö joku missä hinnoissa ns. merkkiveskat on Barcelonassa? Onko esim tuo kyseinen laukku siellä halvempi kuin täällä?


Juoksukengät taitaa olla tämän listan ainut asia, jonka tarvitsen oikeasti. Nykyiset lenkkarit on vuodelta miekka ja kilpi. Jotenkin olen tosi tosi huono ostamaan urheiluvaatteita.. Mutta luulen, että sopivan alennuksen osuessa kohdalle mun on ihan pakko ostaa juoksukengät. ihan jo mukavuuden vuoksi.


Siinä ne ostokset sitten olikin. Rättejä ja lumppuja löytyy ihan riittävästi, joten mitään tarvetta niiden hankintaan ei noin muuten ole. Kenkiäkin löytyy riittämiin. Luulen, että mun on tosiaankin parasta pysytellä kaukana kaikista nettikaupoista ja ihan tavallisistakin rättikaupoista. Muuten voi olla hiukan hankalaa pitää kukkaron nyörit kurissa. Olen tässä taas vähän yrittänyt karsia tavaraa kaapeista, mutta silti tuntuu että tavaraa on ihan liikaa.

Mitä sun vuoden 2015 ostoslistalla on?

ps. montako raitahametta saa ihmisellä olla? Yhden sellaisen kyllä haluaisin....

Kommentit