uudet hiukset

heipä hei.
mä oon ihan täpinöissäni! Mulla on taas pitkät hiukset! Jihaa! Sain eilen nää hiukset ja tykkään kyllä kovasti. Pidennykset on tehty ompelutekniikalla, sillä samalla millä aiemminkin. Värjäsin samalla hiukset, ja niistä tuli lähtötilannetta tummemmat. Vähän tää tumma sävy epäilyttää, mutta eiköhän se siitä vähän haalene vielä. Värjäsin hiukset nimittäin kevytvärillä. Enpä oo moista hetkeen tehnyt, joten saas nähdä miltä väri näyttää parin viikon päästä. Ja lähteekö toi väri pesussa pois niinkun oon ymmärtänyt. Kokemuksia kevytväristä???

Pari juttua näissä pidennyksissä vaatii fiksausta:
- leikkaus on vähän pielessä, ei voi pitää kunnolla auki
- väri epäilyttää... Toi vaalee väri oli kiva...

Alla ennen ja jälkeen kuvat.






Mitäs mieltä te ootte mun uusista hiuksista? Onko väri ok?
 

Tänään on odotettavissa mukava ilta. Sählyporukalla on saunailta, joten tiedossa on hyvää ruokaa, saunomista ja ehkä vähän saunajuomaakin.

Mukavaa perjantaita


post signature
Posted by Picasa

Kommentit