vanha ikkunanpoka

Hei,

ja ihanaa lauantai-iltaa. Liki kolmen tunnin päiväunet auttoivat flunssaiseen oloon sen verran, että jaksan vieläkin olla valveilla. Mies katselee telkusta Suomen peliä ja minä nautin "omasta ajasta" koneen äärellä.

Pidän vanhasta sisustustavarasta ja vanhoista rakennuksista. Luin tänään uusinta kotivinkki-lehteä, kyllä olen mainoksen uhri. Ja tulin ihan vähän, ihan hiukan salaa kateelliseksi Olga Temoselle. Mä haluan kanssa ison, vanhan puutalon. En ymmärrä miksi moisesta haaveilen, kun tiedän että semmoisessa on ihan järjetön homma. mutta silti.

pahimpaan vanhanajan kaipuuseen haluaisin hankkia tällaisen kehyksen koristamaan meidän vierashuoneen seinää.



Tietääkö joku lukijoista, mistä tällaisia ikkunanpokia voisi saada edullisesti????


Löysin tässä netissä surffaillessa kivan (itseasiassa aika montakin, tämä on vain yksi niistä) nettikaupan, homeport.fi . Ihan mielettömän kivoja juttuja löytyi. Kuvat lainattu. Esimerkiksi tämä valaisin olisi just sopiva meidän keittiönpöydän yläpuolelle.




tän tuolin kelpuuttaisin meidän terassille koska vain



Shop romantico nettikaupasta löytyi puolestaan tällainen ihanuus




White home-nettiputiikista löytyi tällainen, Kuva lainattu.






Olen myyty. Mä en kestä kaikkia näitä ihanuuksia.

post signature

Kommentit