inspiraatiota Suomesta

moi,

alkava kesäflunssa vetää tän bloggaajan jokseenkin väsyneeksi. Tiedättekö tunteen, kun joka paikkaa vähän jomottaa ja oikein mitään ei jaksais tehdä??? Ihan kohta aion uppoutua sohvan nurkkaan lukemaan uusinta Ilkka Remestä.. Kirjan lukeminen vei kuntosalitreenistä tänään voiton :D

Olen monesti täällä blogissa vilautellut ihania sisustuskuvia ruotsalaiselta alvhemiltä! Viikonlopun asuntosivusurffauksen oheistuotteena löysin jotain kotimaista.. Jotain sellaista joka iski muhun ihan sata-nolla! Jos olosuhteet olis hieman toiset (tarvittais tosiaan näin iso talo, olis hiukan lähempänä yms) tahtoisin ehdottomasti tämän ihanuuden itselleni...

Kuvat on lainattu maikkarin jokakoti.fi palvelusta.






Tuleeko lukijoille "mä haluun ton" fiiliksiä? Vai onko ennemmin "ei kiitti" kamaa???

nyt sen kirjan pariin.


post signature

Kommentit

  1. Kyllä mulle ainakin kelpaisi :) Talo on kerrassaan ihana ja nuo huoneet jotenkin suloisia maalaisromanttiseen tyyliin. Mä haluun ton - fiilis tuli täällä :)

    VastaaPoista
  2. Hei, joku muukin jakaa saman sisustusmaun mun kanssa :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti