in lööv

heipsan.

Viikonloppu kolkuttelee kivasti ovella!! Tiedossa on ainakin raksailua ja roadtrippiä.. Siinähän se viikonloppu sitten meneekin..Meinasin mä kyllä jotain leipoakkin pojan kanssa.. Mutta mitäs sitä leipois???

Joku kavala syysflunssa yrittää nyt kovasti ottaa musta otetta. Tänään tuli kurkku tosi kipeäksi ja taitaapa kuumekkin olla nousemassa. ei kiva.. Olo on kyllä ollutkin jotenkin kummallinen viimepäivät. Joten en kyllä oo tippaakaan yllättynyt jos oon tulossa kipeeks.

Oikeastaan mun asia oli vaan mun hiukset. oon kuulkaa niin rakastunut näihin uusiin pidennyksiin. Ajattelin tilata uuden satsin tukkaa odottelemaan... Ja ehkä lisätä pari tupsua tuuheuttamaan nykyistä ponnaria... Viikon käyttökokemuksella suosittelen tosi lämpimästi näitä clip-oneja!!

eilen nutturalla, tänään ponnarilla....


nyt keittelemään lisää glögiä ja röhnöttämään pojan viekkuun..

post signature

Kommentit

  1. Hyvän näköiset noi hiukset. Mäkin täällä tuskailen kun tää mun hius kasvaa niin kuolettavan hitaasti mut mulle ei oikeen tollaset klipsuhiuksetkaan tule kysymykseen ...katkeilis oma hius vieläkin lyhyemmäksi :(

    VastaaPoista
  2. milma: kiitos. En itseasiassa usko että nää clip-onit kauheesti omia hiuksia kuluttaa... tuskin normipinnejä enempää. Varsinkin jos niitä ei koko aikaa pidä.. Ite ajattelin laittaa seuraavaks päähän microringit. Ei tarvii kokoajan olla laittamassa tukkaa päähän.

    VastaaPoista
  3. Mulla katkeaa hiukset ihan sellaisita normi klipseistäkin millä laitetaan hiukset kiinni :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti