kanin pesä ja maanantai

Heips.

koska tänää on maanantai (ok, kohta onneks jo pulkassa ) ja mulla taas joku kamala murmutus päivä menossa (näitä näköjään riittää) niin..... Heräsin oikeastaan ihan väärällä jalalla tänään... No mutta joo. Ajattelin yrittää löytää tästä päivästä  muutaman iloisen asian... kokeilkaapa perässä.. joskus voi auttaa nurinperin ajattelu kun oikein kenkuttaa...

Ja tässä niitä tulee. Olen onnellinen, koska:

1. tänä aamuna olin onnellinen taajamassa asumisesta. vaikka aina ja hamaan tappiin saakka haaveilen siitä tönöstä jossain jonkassa, olin super onnellinen nykyisen kodin sijainnista. Kun lunta on yön aikana satanut 15 senttiä, on ihan kiva ajaa aurattuja teitä pitkin töihin.

2. Kaksi ystävääni sai tänään tyttövauvat!! Lämpimät onnittelut molemmille!!

3. Mulla on ihan paras mies, joka jaksaa mun kiukuttelutkin.

4. raksailu käy hyvästä hyötyliikunnasta ja ulkoilusta.. Ja ehkä auttaa vähän parantamaan tuultakin.

5. omena-kinuski charlotte russe odottaa jääkaapissa syömistä

6. Mun pieni poikani on paras ja sillä on aika hyvä mielikuvitus.. Katsokaa alla... Ja taustaksi: meillä oli tänään pieni askartelusessio.. olin sitten erehdyksessä jättänyt  teippirullan pöydälle. kuinkas sitten kävikään????

kanin pesä



Hei, kuus positiivista juttua tälle päivälle. Ei kai ihan huono päivä tämäkään. Nyt nukkumaan ja huomenna paremmalla tuulella ylös sängystä.


post signature

Kommentit

  1. Ihana kaninpesä! :) Eipä tainnu jäädä teippiä enää seuraavalle askartelukerralle!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: juu ei jäänyt teippiä seuraavaan kertaan.. Mutta lapsihan on terve kun se leikkii :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti