oli taas ihan pakko...

Ei  vitsit. Oon kuulkaas ihan sekaisin päivistä. Tuntuu kuin olis perjantai tai jotain. Mutta onhan nyt keskiviikko??

Hennesin paketti tuli eilen. Joo, tiedetään.. vaikuttaa siltä että mun elämään ei mahdu muuta ku uusia rättejä ja kenkiä.. Voin kertoa että ihan näin ei oo. Mutta asiaan. Henkan paketti siis tuli. Siellä oli varmaan neljä paria kenkiä.. Kävi aika hyvin ja vähän huonostikkin...

Ne avokkaat.  Ihan liian isot. Ihan niinku arvelinkin. Mä en löydä ikinä sopivia korkkareita. Yhdet nilkkurit, ei kiitti.. Yhdet toiset. Aika ihanat, mutta niissä ei ollut vuoria. Hinta ei ollut paha, mutta mietin tässä just, että kuinka monet nilkkurit nainen tarvitsee??? Varsinkin kun ostin nämä.




Nahkaiset saapikkaat, super edullisesti (siis ottaen huomioon että ovat oikeaa nahkaa). Väri on vähän outo, mutta jollain kumman tavalla tykkään näistä. Ja mikä parasta ne on supermukavat jalassa (testasin). Ai no mikä on ongelma. Niissä ei oo vuorta. Mähän kaipailin vuorellisia talvisaapikkaitaa, mutta ostinkin nää.. Että mulla olis nyt yhdet kengät, mutta silti pitäis ostaa vielä toiset. Vähänkö mä oon säälittävä näitten kenkien kanssa. Mieskin vähän nauro tälle mun ostologiikalle.

mut joo.. Ja se eilinen neule jonka esittelin. Se ei muuten imartele mun vartaloa laisinkaan. lähinnä näytän siltä, kuin oisin vetänyt perunasäkin päälle. ei siis asukuvia tästä kokonaisuudesta :D



Vinkkailkaappa  (netti)kauppoja  joista sais superlämpimiä kenkiä.. Tahtoo yhdet.

huomiseen... ja sillon asiaa purnukoista.

post signature

ps. ne köyhät ritarit oli jotain taivaallista. NAMSK.

Kommentit

  1. Katsohan Brandos.fi! :)

    -emmi

    VastaaPoista
  2. No UGGit ja Emut on ainakin superlämpöisiä. Mä oon jo kaivanut omani esille.

    VastaaPoista
  3. emmi: kiitos vinkistä. Linkki tsekattu!!

    Terhi: joo, mulla onkin yhdet aidot UGGit ja sitten sellaset vähemmän aidot.. Nyt etsinnässä olis sellaset korolliset, naiselliset versiot.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti