ihana viikonloppu

Jos viime postauksen fiilis oli apea ja surkea, niin nyt tilanne on toinen. Ihana viikonloppu takana! Ystävillä on niin ihana vaikutus. Ja tiedättekö, olen tosi onnellinen että mulla on sellaisia ystäviä kuin mulla on. Kiitos rakkaat <3 Kiitos kun olen saanut purkaa sydäntäni ja viettää ihanaa aikaa teidän kanssa! Olo on jo paljon parempi.

Viikonloppuna olen ehtinyt juoda (paljon) viiniä, laulaa (=huutaa) ääneni käheäksi, shoppailla, rentotua ja viettää aikaa rakkaiden kanssa. Seuraavaksi edessä on vähän nettishoppailua.. Olis vähän pukin hommia tehtävänä :D Ja vähän valintojakin pitäisi tehdä. Niistä pieni vinkki seuraavassa postauksessa :D

Ens viikolla lupaan vilauttaa teille mitä kaikkea ihanaa löysin shoppailureissulta...




maman viihdeasu
toppi on löytö kirpparilta
bolero on prismasta



Nyt niiden valintojen pariin. Illalla sitten pari lasia glögiä, vähän piparia ja sitten taidankin olla valmis uuteen viikkoon!!!

Mites sun viikonloppu on mennyt???

Haleja

post signature

Kommentit