löytöjä ruokakaupasta

Ihanan talvista keskiviikkoa! Uskokaa tai älkää mutta olen juurikin löytänyt joulufiiliksen. Sen sai aikaan valkea maa, pieni pakkanen ja lasten kirkkain äänin laulamat joululaulut. Pienenä lisämausteena piparkakkuja aurajuustolla ja kuppi kuumaa glögiä. Siinä mun joulufiiliksen resepti. Saa lainata :)

Ajattelin vilauttaa teille mun löytöjä viime lauantain ostosreissulta. Alempana esiteltävät rievut on löytöjä paikallisen ruokakaupan vaateosastolta. Olen ilokseni huomannut, että ko. marketin vaatevalikoima on kasvanut ja muuttunut juurikin mun maun suuntaan (tai sitten olen keski-ikäistynyt). Olen nimittäin tehnyt jo useampia löytöjä tämän liikeen rättiosastolta... Ihanan helppoa kun voi yhdistää kaksi asiaa.. Ja ei tarvitse huolehtia parkkimaksuista. Tykkään..

Mutta niihin rätteihin. Ihan perus tavallisia vaatteita. Ja niin mun suosikkiväreissä...

nepparineuletakki on väriltään  tummansininen




Lisää rättijuttuja tulossa myöhemmin tällä viikolla. Yksi kassi lauantain ostosreissulta odottaa nimittäin purkamista.. Huomenna ajattelin unohtaa rättihommat ihan kokonaan. Mä meen nimittäin kauneushoitolaan. En edes muista koska viimeks oon päässyt hemmoteltavaksi. Ja tämä tulee kuulkaas nyt niin tarpeeseen... Toivoa sopii että suklaahoidossa saa sitä suklaata myös syötäväksi asti :D

Kivaa keskiviikkoa <3


post signature

Kommentit

  1. heippa, ihan nopskaan vain jätän puumerkkiä. lueskelin taasen pidemmän pätkän sun blogia, koska aina unohdan merkata tämän lukulistaan. nyt täytyy samoin tein tehdä se :) meidän lähi-prismasta tekee kanssa välillä löytöjä ja kaupan yläkertaan avattiin joku aika sitten lindex, mikä ei ole yhtään hyvä juttu... ;)

    VastaaPoista
  2. heippa, ihannopskaan vain jätän puumerkkiä. lueskelin taasen pidemmän pätkän sun blogia, koska aina unohdan merkata tämän lukulistaan. nyt täytyy samoin tein tehdä se :) meidän lähi-prismasta tekee kanssa välillä löytöjä ja kaupan yläkertaan avattiin joku aika sitten lindex, mikä ei ole yhtään hyvä juttu... ;)

    VastaaPoista
  3. kiva Sara kun käyt lukemassa!!! Joo, toi on kyllä paha, jos ruokakaupan yhteydessä on oikein vaatekauppojakin. Meiltä löytyy seppälä, kappahl ja lindex. Kaikki sellaisia putiikkeja joihin tulee poikettua turhan helposti. onneks ei oo sentäs henkkaa ja maukkaa prisman yhteydessä. Sit olis aika ounou tilanne :D

    VastaaPoista
  4. Heip!
    Mistäs löysit nepparillisen neuletakin? Ihana on?

    -emmi

    VastaaPoista
  5. emmi; Kiitos!!! Nepparineuletakki on Prisman alerekistä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti