pari juttua

moi!

Mites teidän torstai on sujunut?? Mä oon ollut tänään tosi tehokas.. Työpäivän lisäksi olen ehtinyt (miehen kanssa) ostaa kodinkoneet, päättää sisustusmatskuja rautakaupassa (mä saan helmipaneelia vessaan..) ja naputtelemaan henkkamaukkaan tilauksen,. Miten voi muuten olla, että kun aikoo tilata vaan sukkikset ja leggarit niin loppusummaksi tulee yli 80 egee?? Oho. Noh, tais siellä olla jotain muutakin.. Ja itseasiassa mulle tulee peräti kaks pakettia, joista toisen laitan kyllä palautukseen (en ehtinytkään lisätä eiliseen pakettiin paria juttua). Mutta joo. Mihin se "mäenostamitään" vaihde menikään? Leggareiden kanssa on kyllä käynyt harvinaisen huono flaksi. Minä, jonka pituus on huikeat 160 cm, olen onnistunut ostamaan viikon sisään kahdet liian lyhyet (!) leggarit/sukkikset. Hei oikeesti. Pepusta ne oli sopivat, mutta lahkeesta liian lyhyet. En enää ikinä osta mitään eräästä nelikirjaimisesta kaupasta tai siitä hienostokaupan "sukulaisesta". Mur. Että jotain tosta paketin sisällöstä tulee kyllä ihan tarpeeseen. Seli seli.

Tän päivän ehdoton piristys on ollut joulupukin tuomat muumimukit. Kahvitauko on niin pelastettu kun saa hörppiä sumppinsa suloisesta mukista.. Näitä saa ostaa meille sitten tuparilahjaksi :D

<3 lempparit <3


Päällä mestoilla oli eka 2nd hand-kasasta poimittu vaate. Ihana sininen löysähkö neule.

aluspaita newlook
farkut ja neule h&m


Nyt on pakko pistää tietsikka kiinni ja lähteä tutimaan. Huomenna on tiedossa kahvakuulaa joten hyvin nukutut yöunet on ihan poikaa...

 
post signature

Kommentit

  1. Tiedätkö ne legginssit sun muut pikku jutut on aina osittain vaan tekosyy mennä sinne kauppaan tai nettiin :D Ihanaa loppu vuotta myös sinne :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti