hyvää syntymäpäivää!!!

moi!

Tänään on aihetta juhlaan! Blogi täyttää 2-vuotta. Aika on mennyt kuin siivillä. Ja jos totta puhutaan, en olisi uskonut bloggaavani kahta vuotta. Mutta, harrastus on vienyt mennessään eikä lopettaminen ole nyt ajatuksissa. Bloggaamisen kautta olen saanut kurkata ihanien ihmisten koteihin ja saanut virtuaaliystäviä.. Monta blogia on tälläkin hetkellä mun suosikkeina.. Ja tunnutte ihan kavereilta :D

Kahteen vuoteen on mahtunut lukematon määrä asukuvia, hömppää ja onnen hetkiä.. Lukijat ovat nähneet kanssani myös ne huonommatkin hetket.. Elävää elämäähän tämä on. Onneksi positiiviset jutut ovat näytelleet pääosaa! Kahden vuoden aikana olen julkaissut 208 postausta!!  Eniten postaiuksia olen tehnyt arjesta ja asukuvista.. Ja teitä kävijöitä on ollut 40 161 koko historian aikana! Vau.  Viime kuussakin teitä kävi täällä 2300. Kiitos jokaisesta käynnistä ja kommentista!




Hyvää syntymäpäivää blogini! Ja onnea tuleville vuosille :D


post signature

Kommentit

  1. Onnea!! Mä en tajua, miksei nää sun postaukset päivity mulle :( Bloggeri oikuttelee.

    VastaaPoista
  2. kiitos. Mullekkaan ei päivity kaikkien postaukset.. Esim riikan postaukset näkyy aina välillä, mutta sitten menee pitkään etten nää yhtään päivitystä.

    VastaaPoista
  3. Voi myöhästyneet mutta sitäkin lämpimämmät blogisynttärionnittelut! ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti