lempiväri

moi!

Terkkuja ihanan talvisesta Keski-Suomesta! Meille on tullut ihan kunnon talvi tänne.. Ja niinpä ajattelinkin kaivaa sukset kaapista ihan pian.. jos vaikka loppiaisena ehtis ladulle (kunhan isäntä ensin voitelee mulle sukset, mä en osaa). Tästä postauksesta tulee tosi pätkä. mulla on nimittäin kädet ihan julmetun kipeet äskösen kahvakuulatreenin takia. Tehokasta ja helppoa toi kahvakuula. Muita lajiin hurahtaneita?????

Tänään päällä oli mun lempivärejä, beigen ruskeaa ja sinistä. Kuin huomaamatta beige on saanut jalansijaa mun vaatekaapissa ja siitä on tullut mun yks suosikki väreistä.. Beigeä löytyy niin hameista, housuista kun paidoistakin. Ja mitä tulee siniseen, niin se on varmaan yks perusväreistä mun kaapissa.

neule forever21
paita: prisma
housut: hennes


Mitkä sun suosikkivärit on?


post signature

Kommentit