koukussa...

Juuri nyt olen koukussa:

- Ilkka Remeksen uusimpaan kirjaan, Teräsleijonaan. Mulla on se lainassa kirjastosta viikon pikalainana. joten  so long kunnon yöunet

- partaäijä jogurttiin. Joka ilta kipollinen hedelmiä, ripaus mysliä ja pari lusikallista partaäijää. Niin hyvää.

- mun kahteen nahkalaukkuun. Muita laukkuja en kai tarviikkaan.. Vuorottelen näiden kahden välillä. Toinen on nappivalinta työlaukuksi, toinen kaupungille.




Mihin sä oot koukussa??

Huomenna on tiedossa tyttöjen ilta... Hiihtoa, saunomista, herkuttelua. Sitä perinteistä siis. Itse ajattelin lähteä liikenteeseen ihan autolla. Viikonlopun + ens viikon kalenteri on buukattu niin täyteen, että en halua tuhlata aikaani krapulassa makaamiseen. Toivottavasti kiire helpottaa kun talo on valmis.. Ja muutenkin jotenkin kaikki systeemit (iltamenot ja sellaiset) on pakkautuneet parin viikon pumpsiin. Huh heijaa. Oikein odotan viikon keittiön kokoamislomaa..

Mä lähen nyt noitten koukutusten pariin.. Lähinnä siis Remeksen ja Partaäijän.. Laukut saa odottaa huomisen menoja :D

post signature

Kommentit

  1. Mä oon koukussa ruokaan :D Mun mies sanoi just eilen mulle et ei sulla oo kun syöminen mielessä kun koko ajan selittelin sille eri safkoista ja tulevista kokeiluista. Mä reagoin näköjään stressiin ja talviahdistukseen näin, tekemällä ja ajattelemalla ruokaa.

    Niin ja oon koukussa teehen, oon aina juonut teetä mut nyt siitä on tullut jo ihme hifistelyä tee laatuineen ja haudutus lämpötiloineen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tuo ruoka oo huono pahe lainkaan :DD Ei kovinkaan vaarallinen ainakaan :D

      mä taas hifistelen kahvin kanssa.. Teen eri kahvidrinkkejä, kokeilen eri papuja jne. Pienet ne on ihmisen ilot, kuten hyvä kahvi.

      Poista

Lähetä kommentti