vielä hetken...

Moi,

älyttömän hektinen viikko on jo paremmalla puolella. Onneksi tiedossa on pari vapaata. Ehtii (toivottavasti) hiukan myös huilata. Ette muuten arvaa missä olin eilen. Vinkki alla.




Jep. Olin Lauri Tähkän keikalla. Ja mun on ihan pakko fiilistellä vielä hetki. On se vaan niin hyvä(nnäköinen) laulaja. Ihan mieletön lavaenergia sillä tyypillä. Ja noi sen kappaleet. Tää pieni ihminen on yks mun lemppareista poltteen lisäks. Mä niin tykkään. Onko muita???

Oon saanut tällä viikolla toisenkin tunnustuksen. Lupaan palata molempiin ihan pian. Ehkä jo viikonlopun aikana. Tällä viikolla on vaan vaivannut pieni aikapula. toivoa sopii että pian hiukan helpottaa.. Pää pursuais postausideoita, kunhan vaan ehdin kirjoittelemaan.. Pysykäähän kuulolla!

Ihanaa viikonloppua!!!

post signature

Kommentit

  1. Polte on ihana <3 Mä kuuntelin tuota Pieni ihminen -kappaletta uudelleen ja uudelleen menneen viikon aikana. Nyt en pysty enää kuuntelemaan sitä, nostaa ahdistuksen pintaan. Mutta tooodella kauniit sanat siinä kyllä on!

    VastaaPoista
  2. Joo, mulle tulee kanssa tippa linssiin kun kuuntelen tota pieni ihminen kappaletta. Hienon tekstin on joku kirjoittanut!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti