kiusaus postiluukussa

Seuraa kardinaalivirheiden sarja.

1. hennesin kuvasto oli tupsahtanut postiluukkuun.
2. selasin ko kuvaston
3. mukana oli -25% alekoodi
4. etsin pari tuotetta netistä.
5. yrittän (epätoivoisesti) keksiä syytä joka estää mua ostamasta nuo ihanuudet.

katsokaa vaikka...

kuva (=väri) kertoo kaiken...



Mä oon kyllä niin helppo. Oikein hävettää.

Kommentit

  1. Ei tupsahtanut mun postiluukusta, höh :(

    Noi baltsut on tosi kivat, mä haluun kans ! Huomenna onneksi suunnistan vähän tonne kaupoille, ihan ripsaria vaan ostamaan ( ja ehkä yhtä pitsimekkoa + paitaa ) niin voishan tuolla hennesilläkin pyörähtää. Hah, mäkin oon helppo :D Kehuin just tänään mun miehelle miten en ole ostanut vähään aikaan mitään. Noh ainakaan viikkoon mut ei kerrota sille sitä ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti