fiilistelyä

moi,

loma on sitten lusittu. Mihin se aika oikein vilahti? Niin paljon olis ollut vielä tehtävää. Mutta ei mahda mitään. Huomenna palaa meidän poppoo arkeen. Kyllä se tästä. Vaikka nyt onkin vähän motivaation kanssa pulmia :D Äkkiä sitä kai tottuu normi arkeen.

Ollaan saatu miehen kanssa nauttia harvinaisesta kahdenkeskisestä ajasta jo pari päivää. Poika on reissussa. Ja nyt jo on kova ikävä. Niin ihanaa kuin se onkin viettää aikaa ihan aikuisten kesken, on kuitenkin tosi tyhjä olo ilman tota poikaa. No, huomenna saadaan perhe kasaan.

Kerroinkin jo aiemmin, että tälle viikonlopulle oli suunniteltu mukavaa tekemistä. Tehtiin elämästä vähän nautinnollisempaa ja varattiin meille hotellihuone. Jyväskylään on avattu uusi sokos hotelli, Paviljonki. Oltiin siellä yötä, ja voin kyllä suositella. Oikein kiva hotelli. Käytiin syömässä Figaro wine bistrossa. Ja myös tätä voin suositella lämpimästi. Illan kruunasi Club for fiven keikka!! Ne on kyllä aina niin hyviä. Ja varsinkin Tuukan esittämä "brothers in arms" saa mulle kylmät väreet aikaseks! Ihan mahti keikka siis. Oon vieläkin ihan fiiliksissä!!!

ihana esillepano!!!


Tällanen viikonloppu meillä. Tänään on touhuiltu yläkerran kimpussa.. Ja oonpa tehnyt jotain, mitä en yleensä tee. Ekat kukkaistutukset (tai havut tässä tapauksessa) on nimittäin istutettu tänään. Mä oon kyllä niin käsi noitten pihahommien kanssa.. Ja vierailu taimitarhallekkin oli mulle aika elämys. Heh.

Nyt orientoitumaan arkeen palaamiseen.

Joko sulla on lomat lusittu?????  Vai vieläkö saat nautiskella lomailusta???

post signature

Kommentit