mun molly

Perjantaita,

nyt on minustakin tullut odd molly neuletakin onnellinen omistaja. Olen haaveillut tästä neuletakista pari vuotta. Joten pitkä odotus on palkittu. Ja kyllä, on se ihana (mieskin tykkäsi, plussaa siitä!!). Olihan se edelleen hintava, toivottavasti on hintasa väärti. Mielessäni olen yhdistänyt neuletakkia niin moneen asuun. Juuri nyt se on yhdistetty keväisiin sinisiin chinoihin ja siniseen teeppariin. Toimii!!!


Tilasin omani ebaysta. Sattui hyvä yksilö + rehellinen myyjä kohdalle. Vähän jännitin, onko tuote aito (tästä mallista on paljon kopioita liikkeellä). Mutta saamieni ohjeiden mukaan tarkasteltuani tuotetta en voi olla kuin tyytyväinen. Tosi aidolta näyttää, ja varmasti aito onkin!!! Tästä linkistä pääset tsekkaamaan niksejä, joilla tuotteiden aitoutta voi tarkastella. Hyviä apuja sain myös odd molly fb-ryhmästä!!



Aina pitää olla kuitenkin yksi mutta. Ja se on tämä.



Pienen pieni haalea tahra selässä. Sain sitä putsarilla jo vähän haaleammaksi, mutta en kokonaan pois. Se on niin pieni ja haalea, että sitä ei erota kuin nenä kiinni neuleessa. Mutta kun olen sairaan tarkka neuroottinen näiden asioiden kanssa. Kun tiedän että siinä on pieni vika, mua häiritsee se. Myyjältä sain asiasta kompensaatiota, joten sikäli homma on ok. Anyway. Yritän elää ongelman kanssa. Joo. isot on ongelmat täällä!!! Jos sulla on joku tahranpoistovinkki (neule on puuvillaa), saa vinkata.


Nyt katsomaan jääkiekkopeliä poikien kanssa!

Kommentit

  1. Hieno on! Sappisaippua on tähän asti poistanut kaikki tahrat, joihin oon sitä kokeillut. Oikeasti ihan kaikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ajattelinkin testata sappisaippuaa seuraavaksi... Itse en kyllä ole ihan noin vakuuttunut sen tehosta. Muutamat porkkanatahrat kun on vaaleisiin vaatteisiin jääneet, sappisaippuasta huolimatta. Mutta ehkä vika on käyttäjässä :D

      Poista
  2. Onko sulla ollu palana vai suihkeena? Mulla suihketta. Viimeksi viime viikolla oli omassa valkoisessa paidassa toisessa hihassa isot mustikkatahrat ja totesin, että pilalla on. Kunnes kuitenkin suihkutin sappisaippuaa siihen. Nyt on kuin uusi taas 😊

    VastaaPoista

Lähetä kommentti