tiistain inspis

Hello!

Kuis menee?

Viime viikolla lupailin laittaa vähän inspiraatiokuvia jakoon. Bongasin yhden "meidän näköisen" kodin sisustuslehdestä. Niin rakkautta.... Sääli vaan, että ei tosiaan olla rakentamassa nyt yhtään mitään taloa, eikä muuttamassa yhtään mihinkään. Mutta, kun jos joskus vielä rakennetaan talo, on tässä meille loistava inspiraation lähde.

Kuvat on kopsattu Koti ja keittiö lehdestä 3/2014, sekä heidän nettisivuiltaan. Kuvat on ottanut Krista Keltanen ja näiden lainaamiseen on saatu lupa! Tähän samaan syssyyn on pakko kehua Kristan ottamia kuvia. Niin kauniita. Käykääpä kurkkimassa.


ihana ihana seinä < 3 ja pariovet. 

ja taas ihana seinä...


talo näyttää niin kauniilta ja ihanan vanhalta, vaikka onkin uusi.




Iskeekö suhun tällainen talo? Vai oletko enemmän modernin tyylin ystävä?

Miten muuten voi olla  mahdollista että mulla on jonkin sortin talokuume, vaikka nykyisessäkään talossa ei olla asuttu kuin pari vuotta. Joko kuume on kroonista tai sitten olen perustyytymätön tyyppi. Jokainen päättäköön itse.


ps. olen aika varma, että mun miehen mielestä on jokseenkin rasittavaa että mulla on tällainen "vanha talo maalla" kuume koko ajan.... Yritän hillitä itseni.

Kommentit