elämäni aakkoset

Monessa blogissa on pyörinyt tämä samainen aihe.. Itse aloitin oman elämäni aakkoset jo vuonna 2011. Mutta mutta.. homma jäi jokseenkin vaiheeseen. Joten otetaas alusta.

A = mun aviomiehen nimi alkaa tällä kirjaimella. A on mun elämäni mies. Toivon, että saadaan vanheta yhdessä. A:n kanssa olen saanut toteuttaa suurimmat unelmani! Ollaan oltu kimpassa jo 13 vuotta. Ja toivottavasti ollaan yhdessä vielä ainakin viis kertaa tuo määrä. Sitten ollaankin jo ihan mummoja ja pappoja.

Blogi on mun yks rakkaimmista harrastuksista. Tää on mun oma pulinaboksi, jossa saan rauhassa haaveilla ja hehkutella niin rättejä kuin laukkujakin. Ja joskus avautua jostain vaikeammastakin jutusta. Blogi on vähän kuin päiväkirja. Ainakin mitä tulee omaan tyyliin ja pintapuoliseen elämään.


Coca cola zero on yks mun lemppari holittomista juomista. Maistuu hyvälle niin saunan lauteilla kuin pizzankin kanssa.


Duunipaikkani on tällä hetkellä koti. Olen tosi onnellinnen, että mulla on kuitenkin "oikea" työpaikka johon palata sitten kun sen aika on :D 


Espoo oli ekat 19 vuotta mun elämästä kotikaupunkini. 


Fazerin sininen ja lasi kylmää maitoa. Ja ehkä pari palaa tuoretta lakua. Parhautta.


Google tietää kaiken. Ja sieltä löytyy ihan kaikki resepteistä kasvatusneuvoihin. Toinen sana olis Gotlanti. Sinne olis niin ihana mennä (olen lukenut ihan liikaa dekkareita sieltä)!! 


Hiuskriisit on toistaiseksi taaksejäänyttä elämää. Lopetin hiusten värjäämisen liki 1 1/2 vuotta sitten... Nyt hiuksissa on oma väri (ihan latvanpäitä lukuunottamatta) ja tukan kunto on parempi kuin koskaan. Soronoo hiustenvärjäyskäynnit. Ja otsiksessakin viihdyn loistavasti.


Irtokarkit on mun julkinen paheeni. 


Jäätelöön olen myös koukussa. Varsinkin siihen itse tehtyyn.


Kaverit on mun voimavara. Näen heitä ihan liian harvoin. Mutta laatu korvaa määrän!!!


Laukut, toinen julkinen paheeni. Olen kyllä viime aikoina rauhoittanut vähän tahtia uusien laukkujen suhteen. Ja juuri nyt haavelistalla on (ja pysyy) vain se sikakallis vuittoni.



Me and I oli mulle uusi tuttavuus, mutta jotenkin hurahdin siihen. 


New York on mun haavelistalla matkakohteiden osalta. Haaveilen että päästäis sinne mun ja miehen 10 vuotis hääpäivänä (2015!!!!). Mutta katotaan nyt.


Omakotitalo on mun toteutunut haave.


Pizza ja lasi punkkua = helppo herkutteluhetki


Qashqai. Meidän automerkki. Jo toista kertaa. Sattuneesta syystä meillä on aika usein nissaneita :D Kiva auto. Ehkä inan liian pieni tavaratila nykyiseen elämäntilanteeseen. Pitäs kai vaan pakata vähemmän tavaraa reissuun mukaan.


Raidat lukeutuu mun lempparikuoseihin just nyt (kuka olisi arvannut?).


Sijaisäiti, that´s me


Tiinahan se tässä kirjoittelee


Ulkomaanmatkoille tekee aina mieli. Mulla on pysyvä matkakuume.


tässä olaan mexicossa

Vuitton keikkuu haavelistalla. 


Woman in love


Xycling on treenimuoto josta tykkään!!


Yllätykset on ihania!! Siis sellaist lahjayllärit. 


Zalando on kelpo nettikauppa. Ei kyllä mikään edullinen.


Åland


Äiti = maailman kaunein sana



toinen rakkaista lapsukaisista


Örrimörri. Se olen minä, toisinaan..



Huh heijaa. Siinähän noita aakkosia olikin (jaksoitko lukea loppuun?). Joko olet listannut omasi?

Kommentit