niin helppo...

Miten ihmeessä mulle käy aina näin. Mä oon siis niin helppo. Homma meni näin. Sain kutsun me and I kesteille. Koska en kyseisiä tuotteita ole ennen livenä kovin paljoa nähnyt (meillä on ehkä neljät miikkarin vaatteet tällä hetkellä), lähdin liikenteeseen ihan silkasta mielenkiinnosta. Tsekkasin jo nettisivuilta etukäteen, että naisten mallistosta ei löydy mitään ostettavaa. Vaan kuinkas sitten kävikään...

kuva täältä
Kuvassa neuletakki ei näytä kummoiselta. Mutta kun sen kiskaisi päälle... niin täydellinen. Sopii neuletakiksi, tai sitten ihan vaan juhlavaksi yläosaksi. Oli nimittäin tosi mageen näköinen tämän hameen kanssa. Jos budjettini olisi ollut rajaton, olisin ostanut myös sen.. Hei, mullahan on pian synttärit... Kuka ostais mulle ton hameen???  Myös boyfriend farkut oli täydelliset!!!!!! Kiinnitin huomiota siihen seikkaan, että miikkarin vaatteiden leikkaukset oli tosi hyvät. Vaatteet näyttivät hyville tosi monenlaisten vartaloiden päällä :D

Hups heijaa... Vangitkaa mut neljän seinän sisään ilman luottokorttia. Mähän oon ihan mahoton tapaus :D

Kuvia uudesta paidasta tulee hetimiten kun pääsen taas ihmisten ilmoille.


Ootko sä tutustunut me and I vaatteisiin? Jos, niin iskikö?


Ps. tämä ei ole yhteistyöpostaus

Kommentit