tyyliä pikkurahalla

Moi,

mun pitäisi olla tällä hetkellä siivoamassa ja kattamassa pöytää illan lastenkutsuja varten, mutta tässä mä oon. Vielä koneella. Tou.

mietiskelin tässä taannoin vähän ostotottumuksiani. Ja ilokseni tein havainnon, että olen ostanut varsin paljon vaatteita käytettynä. Hyvä! Se ei tietenkään ole hyvä, että olen ostanut paljon noin niinku ylipäätänsä... Kyllä se vaan niin on, että kivat vaatteet ei oo rahasta kiinni. Edullisestikkin voi täydennellä vaatekaappiansa, jos vaan jaksaa vähän nähdä vaivaa. Itse suosin erityisesti FB-kirppiksiä (esprit ja kympin kirppis), sekä kirpparilla.fi kirppistä Jyväskylässä. Siinäpä ne mun vakkarit.

Tässä tyylinäyte pienellä rahalla ostetusta garderobista. Kenkiä + vyötä lukuunottamatta kaikki muu on siis käytettyä.


toppi: edc
farkut: esprit

trenssi: seppälä
kengät: pepe jeans




Viime aikoina olen yrittänyt etsiskellä käytettynä mustaa kynähametta + beigejä shortseja. Vielä ei ole lykästänyt.

Mites on sun laitas, ostatko käytettynä vai uutena?


ps. toivottavasti mun poika ei näe tätä postausta... on nimittäin sitten selittämistä, miksi äiti saa kulkea sisällä kengät jalassa mutta hän ei :D


Kommentit