hullu sisustaja

ja se olen mä!

Hikiset terkut pieneltä minilomalta. Se teki niin hyvää, että olen into piukassa ruumsteerannut meidän huushollissa sen jälkeen. Sisustuskohtaus oli niin paha laatuaan, että olemme nyt tilanteessa jossa meidän on ihan pakko ostaa uusi sohva. Ou nou. Ja hupsista keikkaa...

Ylä- ja alakerran olkkarit on molemmat olleet jokseenkin murheenkryynejä sisustuksen suhteen. Yläkerrassa on ollut liian vähän istumatilaa... Alakerrassa sitä on myös ollut liian vähän. Ja alakerran sohva nyt on muutenkin ollut aika yksinäisen näköinen tilassa.. meidän alakerran olkkari on ollut oikea välitila.. Koska apujoukkoja oli reippaasti tarjolla, tehtiin me pienet innot. Nyt on yläkerrassa ihana lököttelyryhmä... Ja se alakerta.... Aika autiota on. Tällä hetkellä meidän vieraat saa istua parilla säkkituolilla...

Julistan hallitusneuvottelut alkaneeksi. Sillä tiedän mitä tahdon. Oi ektorp, täällä olisi teille uusi koti

kuva ikea


Nyt arvon lukijat haluaisin kuulla teiltä ihan oikeaa käyttökokemusta Ikean sohvista!! Minkälainen on laatu? Entä kestävätkö sohvat parin lapsen perheessä (trampoliinina jne..?) ??


Mahtavaa keskiviikkoa. Se on kesäkelit ny. Ja mä oon tietty kipiänä...

Kommentit