kesää eletään...

ja nautitan ihan täysillä. Helle, aurinko ja kiireettömät päivät on ehdottomasti mun juttu! Voisihan tää pidemmän päälle käydä vähän tylsäksi. Mutta just nyt oon kyllä niin tyytyväinen, että saan olla lasten kanssa kotona.

lupasin heikkona hetkenä viedä pojan telttaretkelle.
Toteutan sen minkä lupaan!!!


mun mesta = vahtipaikka



Tuossa aurinkotuolissa (tai siis fatboyssa) lojuessani mietin, että uusi puhelin alkais varmaan olemaan pikkuhiljaa ajankohtainen. Nykyinen luuri on pari vuotta vanha, ja se on auttamattoman hidas. Siihen ei saa mitään appseja (ei edes instagramia, pöh). Mies ehdotti iphonen hankintaa, mutta jotenkin en raaskisi pistää puhelimeen 300 euroa.. Nyt kyselenkin, onko kellään kokemusta noista edullisemmista samsungeista? Niitä saa 100 eurolla.. Ja se vois olla mulle hyvä hintaluokka. Mä kun lähinnä puhun, tekstaan ja otan kuvia mun puhelimella. Niin ja vähän sometan. Laittakaahan vinkkejä jakoon. Tai kerro mikä puhelin sulla on ja ootko tyytyväinen.


nyt takaisin aurinkoon. Moi!

ps. kesäreissupostausta tulossa, kunhan maltan taas istua koneella pidemmän tovin.

Kommentit