liikaa aikaa + idea

Heipsan,

jos ihmettelette, mistä tuo otsikko kumpuaa, niin tällä kertaa se on mun rakkaan miehen suusta. Ja totta varmaan onkin se, että mulla on aivan liikaa aikaa miettiä kaikenlaisia asioita. On nimittäin myönnettävä, että kohtuu paljon tulee kaikenlaisia (sisustus)ideoita mieleen koko ajan. Tässä viime päivinä olen ihan aidosti kaivannut töihin.... Janoan jo aikuiskontakteja. Kaupan kassa ja mies eivät riitä täyttämään sosiaalista aukkoa... Ja kavereitahan mulla täällä ei oo mitenkään hirveästi... Seurankaipuu on kova.  Täytyy ehdottomasti keksiä näiksi loppu kuukausiksi jotain aktiviteettia itselle. Mutta jotta ei menis valittamiseksi, siihen ideaan.

Mullahan on yksi Marks & Spencerin nahkalaukku. Se on tosi näppärän kokoinen, mutta siitä puuttuu selkeästi sitä jotain. Ja se on se kierrelukko. Myyntikuvassa sellainen olikin, mutta kuten pitkäaikaiset lukijat muistaa, totuus oli toinen. Lukon puuttuminen ei tietty käyttöä ole estänyt. Mutta nyt keksin, että saisihan sen lukon asennettua siihen jälkikäteen. Koristeeksi. Te kyllä tiedätte mistä laukusta mä haaveilen, ja lukkohan on silkaaa apinointia. Mutta mitä väliä.



Onnistuiskohan tämmönen tuunaus suutarilla? Ja mitähän lysti maksaisi? Onko kellään mitään kokemusta? Tuo laukun lukko itsessään on tosi edullinen.


Jaahas, nyt syömään pitsaa ja kinuski-puolukkapiirakkaa. Ihan itte tein.. Ja epäilen että on aika hyvää :D

Mukavaa sunnuntaita!

Kommentit