tiistain turinat...

Sateisesta ja harmaasta päivästä huolimatta, pirteät moit!

Olen päättänyt, että tänään on hyvä päivä. Nyt loppuu marmattaminen ja itsesäälissä rypeminen. Päivän hyvän mielen mietteet tulee tässä:

- sämpylätaikina on kohoamassa, kohta leivotaan eskarilaisen kanssa
- vihdoinkin oli riittävän viileä keli laittaa ne buutsit jalkaan (vesisade ei tosin ole ehkä kovin ideaali keli nahkakengille)
- mun ja miehen kahdenkeskinen reissu lähestyy...
- lauantain matkaan on tosi tosi vähän aikaa. Sanoinko jo että odotan Helsingin reissua kovin. Sitä aikaista aamuherätystä en niinkään... Mutta muuten. Olen niin täpinöissäni.
- löysin sopivan kerhon täältä meidän alueelta. Pakotan itseni tutustumaan muihin mammoihin. Reilut 4kk on tosi pitkä aika nököttää vain himassa. Ei mua täältä kukaan tuu hakemaan.
- Verhotangot saapuivat eilen. Tänään saadaan toivottavasti sisustusta iso askel eteenpäin ja verhot ikkunaan. Tästäkin olen super innoissani.
- aion uhkarohkeasti tuunata sen yhden nahkalaukun. Vielä kun sais tilattua sen pari euroa maksavan osan.
- tulin tosi iloiseksi vaihtaessani kuulumisia työkaverin kanssa.

"Jakku" me and i
toppi: BikBok
farkut: object
bootsit: spirit

huomatkaa viimeistelty kuvausympäristö (bongaa kuvasta rikkasihvilä, uimarengas, pihdit ja polkupyörän pumppu)


Mitäs sun päivään??? Onko hyvä vai huono fiilis?



Kommentit