mites tässä näin kävi?

moikka,

mites sun viikonloppu on käynnistynyt? Mulla on päivän salitreeni tehtynä. Pian pitäisi mennä laittamaan piha syyskuntoon. Ja sitten tiedossa onkin vain lokoilua. Ihan parasta.

Eilen pyörähdin vähän kirppiksellä. Ja joo, ihan tyhjin käsin en taaskaan tullut sieltä. Mites tässä nyt näin kävi? Arvatkaa mitä ostin. No, juhlamekon (en tarvii oikeesti), hameen (en tarvii oikeesti), topin (en tarvii oikeesti) ja huivin. Voi apua! Mutta kun oli taasen niin hyviä löytöjä. Toi juhlamekko on niin nätti. Passaa hienosti meidän hääpäivädinnerille. Tai appiukon juhliin. Ja toi huivi. GRR sanon minä! Ihanan muhkea!


Mun täytyy kyllä nyt lopettaa toi kirppiksellä ramppaaminen. Lähtee ihan lapasesta tää homma. Ei taloudellisesti niinkään (koko setti alle 20 euroa), mutta määrällisesti. Pian oon taas siinä pisteessä että kaapit pursuilee.

Tähän väliin pitää kyllä  vähän avautua yhdestä jutusta joka kerta toisensa jälkeen ärsyttää kirppiksellä. Nimittäin rikkinäiset ja likaiset vaatteet. Mä en vaan tajua. Miksi ihmeessä myydään valmiiksi rikkinäisiä ja likaisia vaatteita. Eikö vaatteita jakseta pestä? Ja ne rikkinäiset, oisko niiden paikka roskiksessa?? Eilen meinasin ostaa toiselle lapselle ticketin haalarin. Onneksi syynäsin tarkasti saumat jne, koska reikähän siellä oli. Ja hintaa oli kuitenkin se 40 euroa. Hyllyyn jäi.

Mun pitääkin kohta naputella muutamat vaattet espritin fb-kirppikselle. Sitten sinne pihalle!


ihanaa lauantaita!

Kommentit