Turhuuksien roviolla...

Sain la petite princesse blogin Elisalta kivan, ja näin joulun alla myös ajankohtaisen, haasteen.
Tehtävänä oli listata lahjatoiveet minulle, hänelle ja ystävälle. Ja mitään maksimi hintaa lahjoille ei ollut...

Tässä mun valinnat. Oli muuten aika vaikea keksiä lahjatoiveita itselleni. Mulla taitaa olla tällä hetkellä kaikkea niin riitävästi :D Oikeastaan toivon vain yhteisiä hetkiä rakkaiden kanssa ja pientä hemmottelua. Ja ehkä laukkua :D





1. tilava ja laadukas viikonloppu / iso reissulaukku olisi ihana
kuva lainattu täältä

2. pellavapussilakanat on olleet haavelistalla tosi tosi pitkään... Beiget jos saisin...

3. Kalevala Korun (kuva lainattu heidän sivuilta) My Saaga on ollut myös toivelistalla kauan. Hopeinen helmi hela olis niin mua.

4. Michael Korsin nahkainen crossbody laukku. Mä niin tahdon sen.  Kälyltä kyseinen veska löytyy. Ja arvatkaa vaan kuolasinko sitä reissussa.... Haittaakohan sua J jos ostan ton?? Laukku tekis vaan vähän ison loven mun matkasäästöihin...

5. Hierontaa ja hemmottelua mulle kiitos! Mies osti hääpäivälahjaksi mulle hemmotteluhoidon. Ai että oli ihanaa....



Miehelle...




Jos budjetti olisi rajaton ostaisin ehdottomasti Duffelitakin (kuvassa uniqlon) lahjaksi. Klassikko!

Nahkainen, laadukas, laukku olisi myös oiva lahja hänelle. Kuvan Marks & Spencerin laukku olisi hyvä vaihtoehto.

Lisäksi ostaisin hänelle myös jotain hemmottelupalveluita (hieronta, parturi jne). Ja jos budjetti tosiaan olisi rajaton, ostaisin lahjaksi yhteisen hemmotteluloman jonnekkin. Vaikka sinne nykiin. Tiedän, että mun mies arvostaa ihan eniten yhteistä aikaa mun ja lasten kanssa.

Ja sama juttu muuten kaverille. Voisin listata tähän kaikkia ihania kosmetiikkajuttuja mun rakkaalle ystävälle (ollaan tunnettu E:n kanssa jo yläaste-ajoilta!). Mutta ne parhaat lahjat taitaa kuitenkin olla niitä yhteisiä muistoja... Joten rajattoman budjetin ollessa kyseessä, lähtisin hänenkin kanssaan kunnon hemmottelureissulle... Miltä kuulostais hemmotteluhoidot, hyvä ruoka ja juoma sekä vähän shoppailua??? No sitä mäkin, ihan parhaalle!


Millaiset olisi sun toiveet jos sulla olisi rajaton budjetti lahjatoiveiden suhteen???

Nyt haaveilun parista takaisin arkijuttuihin. Tänään alkoi viimeinen kotiäiti viikko ikinä. Pikkasen oli mulla ja lapsilla käynnistymisvaikeuksia uuteen viikkoon. Ehkäpä tää tästä helpottaa!

Kivaa uutta viikkoa!

ps. musta on kuoriutumassa oikea kätevä emäntä. Eilen väänsin pipareita ihan itsetekemästä taikinasta... Toissapäivänä askartelin joulukortteja. WHAT!!!!! Mitä mulle on tapahtumassa?


Kommentit