juhlasta arkeen

Lauantai iltaa!!

Miten menee?

Mulla on ihanan raukea olo. Masu on täynnä hyvää ruokaa ja mieli on levollinen. Ollaan saatu nauttia koko päivä "perheajasta". Saatiin mun vanhemmat meille kylään. Ja aina näinä hetkinä mietiskelen, että oispa kiva kun nähtäis vähän useammin. No, olosuhteiden pakosta ihan näin ei ole. Mutta parempi tämäkin kuin ei koskaan.

Juhlat on tältä erää juhlittu. Olipa vaan kivaa olla miehen kanssa kaksistaan liikenteessä, syödä hyvin ja tanssia. Kotiuduttiin kekkereistä hyvissä ajoin. Ja tänä aamuna herätessäni olin tosi tyytyväinen meidän ratkaisuun. Ei näkynyt kankkusta näillä main :D

Juhla-asuksi valikoitui ylläri mekko joka tuli vähän takavasemmalta. Lupailin taannoin avata vähän hameen tarinaa... Ja tässä se tulis. Ostin mekon itselleni fb-kirpparilta. Kävikin sitten niin että se oli mulle auttamattoman pieni rintavarustuksen kohdalta. Siinä sitten mietin että mitäs nyt. Koska mekkoa ei voinut suurentaa, ajattelin että mitäs jos tehtäisiin tästä hame. Ja siitä se sitten lähti. Nyt mulla on kaunis juhlahame. Kunhan joskus kerkeän vaatekaupoille ja jotkut juhlat on edessä, ajattelin ostaa hameeseen sopivan yläosan (mustan?). Nyt hameen parina oli trikoopaita pitsireunuksilla. ihan ok, mutta olis voinut olla ehkä juhlavampikin. Ja oli mulla korkokengätkin jalassa, mutta ne on oli pakattu jo kassiin kuvanottohetkellä.




Hame tai asu ylipäätänsä ei ole näissä kuvissa ihan edukseen. Mun mielestä asu näytti luonnossa paljon paremmalta. Tai sitten katselin eilen itseäni kummallisen lempein silmin (muutaman viinilasillisen jälkeen????). No oli miten oli.


Nyt mä lähden hengailemaan mun porukoiden seuraan. Ehkä joku hyvä leffa pyörimään ja sohvalle röhnöttämään!

moiks.



Kommentit