Joulupaidassa

Mitäs sun keskiviikkoon?

Lupailin taannoin parempia kuvia rompetorilöydöistä ja tässä olis nyt ensimmäinen. Oikeastaan asu on jo eiliseltä, tänään kun olen sattuneesta syystä ollut aika tiivisti kotona lasten kanssa. mielelläni mä siis on noitten mun rakkauspakkausten kanssa kotona, mutta sairastaminen on jokseenkin sieltä.

Mutta siihen asuun. Mieheni risti paidan joulupaidaksi. Oli miten oli, en itseäni mitenkään jouluiseksi tuntenut. Korkeintaan yhtä muhkeaksi kuin joulukinkku.





Paita on siis rompetorilta, muut osaset jo vanhoja. Paitsi kuvan huivi ja lätsä. Ne maksoin huikeat kuusi Eskoa eBayssa. Nyt on mullakin oma harmaa beenie!

Nyt vaan sormet ristiin että toivutaan meidän reissuksi eikä kukaan enää tule kipeäksi! Huomenna luvassa vähän asupohdintaa sen pitsihameen parissa.


Ps: arvatkaa millä nimellä mun mies kutsui mun otsista ( pohdin siis leikkaanko sellaisen vai en)... Etumoppihan se. Jeps. En sitten taida leikata otsista.

Kommentit