toisen roska -> mun aarre

Morjens,

melkein viikonloppu! Jes! Tää viikko on kyllä kulunut ihan super nopeaan, kiitos maanantaisen lomapäivän. Enää huominen ja sitten saa huilata taas pari päivää. Tämän jälkeen onkin syytä orientoitua ihan normaalipituisiin työviikkoihin. Seuraavat "extra vapaat" kun ovat sitten pääsiäisen hujakoilla. Jaksa jaksaa...

Ette ikinä arvaa mikä mua on tänään ja eilen vaivannut. No vauvakuume. Syytän tästä ensisijaisesti erästä pientä söpöä ihmisenalkua, jota kävin tänään katsomassa. "Pitäiskö nyt vielä kuitenkin yrittää"- ajatus on käynyt mielessä niin eilen kuin tänäänkin. Ihan kreisiä, koska juuri laivalla totesin mun ystävälleni etten totisesti taida jaksaa enää yhtään koeputkikierrosta... Ja nyt sitten kuitenkin pyörittelen ajatusta mielessäni. Kumma tämä naisen mieli :D Saas nähdä millaisiin päätöksiin asian tiimoilta päädytään.

Tänään päällä oli vähän parempaa seppälää sen kyläilyn kunniaksi. Mekko on löytö sieltä rompetorilta. Tosi ihana mun mielestä. Niin ihana, että hippaloin laivalla tässä asussa (ensi kerralla muuten muistan, että yksi juhla-asu on ihan riittävästi perhereissulle... tein nimittäin klassiset ekana iltana...). Jalkaan vaan korkkarit ja se oli siinä. Tänään olin liikenteessä ihan saapikkaissa.  Vedin nimittäin viime viikolla sellaiset lipat korkkareilla (ulkona), että odotan suosiolla jäiden sulamista..


mekko Esprit
leggarid Lidl


Mitäs sulla on viikonlopun suunnitelmissa? Me saadaan huomenna poika kotiin ja mun porukat kylään. Viikonloppu menee siis laajennetulla kokoonpanolla. Sunnuntaina on tiedossa ystävien kanssa hengailua. Lupasin myös toimia siskolleni pienenä personal shopperina... Eli ohjelmaa riittää!!


Ps. allekirjoittanut on ihan fiiliksissä lähi-Ikean saapumisesta Jyväskylään!!! Vielä kun saatais prinsessaleivosmyynti sinne..


Kommentit

Lähetä kommentti