katastrofin ainekset...

huh.

Niitä on tosiaan ollut ilmassa, kun päätin alkaa hommailemaan sävyttävän hoitoaineen kanssa. Voin kertoa, että oli jokseenkin hankala saada sävytettä pois kylppärin seinästä :D Että jos siitä vedetään johtopäätöksiä niin kohtalaisen hyvin nappaa hoitava sävyte myös kiinni myös hiuksiin.

Niin tai näin. jonkin aikaa vaivannut hiusangsti tuli tänään siihen pisteeseen että otin sakset kauniiseen käteen. Taas pientä fiksailua sen murheenkryynin, otsiksen kanssa. Ja mitä tulee väriin. Sekin kyllästytti. Olen tainnut olla nyt pari vuotta värjäämättä hiuksia. Tänään häröilin pitkän tovin kaupan värihyllyn kohdalla. Melkein jo ostin raita-aine paketin. Mutta. Päätin sitten kokeilla sävyttävää hoitoainetta. Jotain syvyyttä tuli väriin... ei kuitenkaan mitään radikaalia. Täytyy miettiä vielä tätä hiusjuttua. Mun tekis ihan sikana mieli pätkäistä hiukset oikein kunnolla... On vaan vähän aikataulullisia ongelmia. Ja sitten pelkään että kyllästyn. Ja muutan mieleni. No kyllä te tiedätte.

ylärivin kuvat ovat "lähtötilanteesta" ja alarivin kuva "jälkeen". Ja reippasti aunaturel ripsarit poskilla, tukka fiksaamatta. Mutta who cares.


Mulla on ollut kyllä kyllästymistä muutenkin ilmassa. Laukkurintamalla nyt ainakin. Muutaman laukun kohdalla mietin "mitä ihmettä olen ajatellut kun olen ostanut veskan.." Taitaa olla kirppiksen paikka. Tai sitten käytän yhtä jättilaukkua ihan vaan tavaran roudaamiseen kesän reissuilla. Laukkukriiseilyä on muutenkin ollut ilmassa. Tajusin nimittäin että se laukku jonka palautin, se oli täydellinen. Nyt olenkin "logo"kassia vailla. Jos eurojackpotin voitto olisi osunut meidän huusholliin, tietäisin heti minkä laukun ostaisin. Nyt sitten kuumeilen edullisempia versioita. Ja joo, siitä uudesta laukusta huolimatta. Oon mä mahoton.


Sekalaisia katastrofinaineksia siis näin tiistaille. Huomenna meinasin jumppailla ja torstaina onkin vapaapäivä. Lähdetään muksujen ja isännän kanssa pienelle retkelle.. Kerron lisää sitten myöhemmin.

Oikein kivaa alkanutta kesäkuuta!

Kommentit